Logo

Marketing MIX

Eventy tematyczne

Na imprezach chcemy się poczuć się dobrze i odprężyć. Każdy event narzuca pewną konwencję a ta formuła z kolei wymusza pewne scenariusze zachowań gości. Krawat i marynarka programują oficjalne relacje, natomiast kolorowe stroje z epoki Elvisa Presleya nastrajają tanecznie.  Imprezy tematyczne ostatnimi czasy królują w trendach eventowych.

Trend organizacji imprez tematycznych jest naturalnie związany z rozwojem event marketingu.  – Rynek wciąż szuka nowych rozwiązań kreatywnych w tej dziedzinie, które zastępują wyczerpane już formuły organizacji imprez  – mówi Krzysztof Kozak, Executive Director Live Marketing Concept –  Kreacja imprez tematycznych daje możliwość zaoferowania uczestnikom wyjątkowego wydarzenia, to możliwość wywołania wśród nich dużych emocji bazując na motywach, które wspominają sami ze swojej młodości czy dzieciństwa, bądź też „przeniesienia” ich w czasie do zupełnie innej rzeczywistości – dodaje. Andrzej Bagniuk z Agencji Andrius Events, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej, jest zdania, że „moda” na wieczory tematyczne jest konsekwencją obniżania kosztów. – Przedział cenowy w jakim mieszczą się tzw. „stylizacje” to 5.000 – 20.000 zł, czyli stosunkowo niska cena w relacji do usługi jaką się otrzymuje – wspomina Bagniuk.(…)

Artykuł ukazał się w majowym wydaniu OOH magazine.

Cała publikacja dostępna pod adresem:
pub.oohmagazine.pl/2011/OOH25.pdf