Logo

Marketing MIX

„Tyskie stawia” Ślązakom

15 lipca pod hasłem „Tyskie stawia”” rozpoczęła się tegoroczna kampania piwa Tyskie skierowana do mieszkańców Śląska. Za przygotowanie koncepcji oraz kreacji odpowiada agencja IQ Marketing.

Jest to już czwarta edycja tego typu akcji jaką Tyskie – największa polska marka piwa, prowadzi na terenie macierzystego Śląska. W poprzednich latach Tyskie ufundowało Ślązakom min. 380 nowych ławek, przeprowadziło renowację 9 parkowych fontann czy zbudowało najdłuższą w Europie ławkę wypoczynkową.

W tym roku marka Tyskie zachęca wszystkich Ślązaków do zakupu 0,5 litrowego piwa Tyskie (liczy się zarówno piwo butelkowe, puszkowe jak i te nalewane z kega), przeznaczy 1 grosz z każdego sprzedanego Tyskiego na budowę biesiadnych altan grillowych. Altany staną w wybranych punktach Chorzowskiego Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku im. Gen. Jerzego Ziętka w Chorzowie. Drewniane altany będą dostępne dla wszystkich mieszkańców regionu, którzy chcą biesiadować z najbliższymi. Od mieszkańców Śląska będzie zależało ile altan finalnie powstanie w parku.

Uroczyste otwarcie altan będzie miało miejsce w trakcie największego piwnego święta na Śląsku – BEEERFEST, który w tym roku odbędzie się w dniach 27-28 sierpnia na Polach Marsowych.

W ramach kampanii zaplanowano m.in. komunikacją outdoor-ową, w prasie i w Internecie oraz umieszczenie materiałów POS w sklepach. Za kreację kampanii odpowiada BIG IDEA – dział ATL agencji IQ Marketing. Kampania „Tyskie stawia” zakończy się pod koniec sierpnia.