Logo

Marketing MIX

5 porcji warzyw, owoców lub soku w szkołach

We wrześniu rozpocznie się druga edycja kampanii edukacyjnej „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Akcja – organizowana przez Krajową Unię Producentów Soków – jest skierowana do uczniów klas I-III szkół podstawowych.

Kampania „5 porcji warzyw, owoców lub soku” ma na celu kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych wśród dzieci w wieku 7-10 lat. W ramach akcji zorganizowany zostanie konkurs dla szkół promujący ideę pięciu porcji. Projekt obejmie również odpowiednie materiały edukacyjne (m.in. film edukacyjny, grę komputerową i stronę internetową 5porcjiwszkole.pl) – skierowane również do rodziców, nauczycieli i lekarzy – oraz działania w mediach.

Kampania rozpocznie się we wrześniu, obejmując blisko 5 tys. szkół. Akcję na zlecenie Krajowej Unii Producentów Soków przygotowała i koordynuje agencja HealthThink, która zdobyła to zlecenie w konkursie ofert, pokonując 6 innych firm. Budżet projektu – zaplanowanego do czerwca przyszłego roku – wynosi 729 tys. zł netto.