Logo

Marketing MIX

PRO Media House rozbudowuje strukturę

W związku z rozwojem PRO Media House i działającej w jego ramach jednostki DiGi Media Store struktura firmy została rozbudowana.

Od lipca 2011 r. stanowisko Dyrektora Zarządzającego PRO Media House objął Bartosz Wilczyński (na zdjęciu), związany z rynkiem mediów i reklamy od  15 lat. Był m.in. dyrektorem generalnym agencji interaktywnej SUPERMEDIA Interactive Sp. z o.o., dyrektorem zarządzającym Radia ESKA Kraków (TIME SA), Dyrektorem planowania strategicznego w agencji reklamowej ZEBRA, Dyrektorem Biura Reklamy w AIG Credit SA. Jako członek zarządu spółki celowej Funduszy Inwestycyjnych ARKA BZ WBK zarządzał sprzedażą i marketingiem. Pracował również jako Konsultant  ds. zarządzania marketingowego w firmie konsultingowej Project Management  realizując projekty  m.in. dla Muzeum Narodowego w Krakowie, Kopalni Soli Wieliczka. Jest absolwentem wrocławskiej PWST oraz studiów MBA w Wyższej Szkole Biznesu w Poznaniu (Executive MBA Nottigham Trent University). Społecznie pełni funkcję Prezesa Fundacji Zdrowie Dziecka na rzecz Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie, wykłada strategie PR w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.

Dominika Meinardi, która pełniła funkcję Dyrektora Zarządzającego od czerwca 2010 r., objęła nowo utworzone stanowisko Prezesa PRO Media House.

Anna Bednarz, do tej pory Senior media planner&buyer, awansowała na stanowisko Media Managera,
przejmując zarządzanie Działem Mediów od Anny Kiljan-Szydełko, która z dniem 12 sierpnia zakończy pracę
w PRO Media House.

Powyższe zmiany mają na celu rozwój nowych narzędzi i obszarów działalności PRO Media House, a także utrzymanie dotychczasowego poziomu usług PRO Media House w tych obszarach, które zostały najbardziej docenione przez klientów PRO Media House wg najnowszego raportu magazynu „Media&Marketing Polska”
pt. „Agencje reklamowe i domy mediowe 2011”.