Logo

Marketing MIX

Red8 Group dla marki Łowicz

Agencja Red8 Advertising, w efekcie wygranego w maju przetargu, realizuje szeroko zakrojoną kampanię reklamową marki Łowicz (Agros-Nova), której celem jest wsparcie debiutu rynkowego innowacyjnej linii produktowej Łowicz Dziś na Obiad. Kampania obejmuje ATL, w tym kluczowe kanały komunikacji: telewizję prasę, internet, oraz działania shopper marketingowe w miejscach sprzedaży. Właśnie startuje telewizyjna odsłona kampanii „Łowicz Dziś na Obiad“.

Pierwszy etap kampanii ma na celu poinformowanie konsumentów o pojawieniu się w sprzedaży innowacyjnego produktu oraz komunikację kluczowych korzyści, wynikających z jego użytkowania, którymi są przede wszystkim prostota i naturalność przygotowania posiłków. Spot telewizyjny ma w jasny i przekonujący sposób wyjaśniać odbiorcom na czym polega unikalna i nie mająca odpowiednika na polskim rynku formuła produktu Łowicz Dziś na Obiad. Spoty, przygotowane w wariantach 30- i 15-sek., oparte są na dotychczasowej platformie komunikacyjnej Łowicza, w warstwie kreatywnej wychodzą jednak znacznie poza dotychczasowę formułę.

Nowa reklama „Łowicz Dziś na Obiad“ realizuje też cele wizerunkowe. Film realizowany jest w konwencji telewizyjnego programu kulinarnego, ale – zgodnie ze strategią Agros-Nova – wyraźnie nawiązuje do wcześniejszych spotów marki Łowicz, których bohaterem była sympatyczna rodzinna kuchennych sztućców.
Spot emitowany będzie w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych. W ramach prowadzonych działań przewidziane zostało również intensywne wsparcie w miejscach sprzedaży, w których mają pojawić się różnorodne materiały POS, wyróżniające produkty na półkach.