Logo

Marketing MIX

Nowa twarz kampanii „Narkotyki?

Niecodzienny sposób na promowanie kampanii społecznej „Narkotyki? Na co mi to” wybrało Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii. Twarzami kampanii antynarkotykowej są młodzi, autentyczni ludzie, którzy żyją z pasją. Najnowszą ambasadorką projektu została Martyna z Tomaszowa Mazowieckiego – zwyciężczyni konkursu zorganizowanego w ramach kampanii. Pojawi się ona na plakatach promujących akcję w popularnych miastach wypoczynkowych Polski.

Martyna została laureatką konkursu polegającego na zaprezentowaniu swojej pasji. Celem przedsięwzięcia było pokazanie młodym ludziom, że istnieje wiele ciekawszych pomysłów na spędzenie czasu wolnego niż eksperymentowanie z narkotykami. Laureaci konkursu zostali wyłonieni w dwóch etapach – poprzez głosowanie internautów, a następnie przez jury powołane przez Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii. Martyna to dziewczyna o wielu pasjach. Fotografia, śpiew, zajęcia teatralne, wolontariat to tylko niektóre z nich. Najnowszą jest gra na gitarze. Różnorodność jej zainteresowań dowodzi, że wokół nas jest wiele ciekawych rzeczy do zrobienia – Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii wyjaśnia decyzję jury konkursu.

Konkurs był jednym z elementów kampanii społecznej „Narkotyki? Na co mi to”, prowadzonej z inicjatywy Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii. Jest to pierwsza w Polsce kampania mówiąca o tym, że większość młodych ludzi nie używa narkotyków, co ma potwierdzenie w wynikach badań naukowych . Przy pomocy tak sformułowanego przekazu – kampania ma kształtować przekonanie, że nieużywanie narkotyków jest obecnie normą wśród nastolatków i tym samym ma wzmacniać tę pozytywną tendencję.