Logo

Marketing MIX

Adamek vs. Kliczko: Toshiba rozdaje bilety

Agencja Biuro Podróży Reklamy zajmie się organizacją konkursu i akcji promocyjnej na zlecenie koncernu Toshiba Television Central Europe, który został głównym partnerem technicznym walki Kliczko – Adamek.

Celem akcji jest wsparcie wizerunku marki Toshiba i sprzedaży linii telewizorów LED tej marki. Biuro Podróży Reklamy po wygranym w lipcu przetargu na ten projekt odpowiada m.in. za przygotowanie konkursowej strony www. like page’a w Facebooku, koordynację konkursu oraz przygotowanie materiałów BTL i layoutów prasowych. Nagrodami w konkursie będzie 500 podwójnych zaproszeń na walkę Kliczko – Adamek, która odbędzie się 10 września na Stadionie Miejskim we Wrocławiu.

Klienci chcący wziąć udział w konkursie powinni w okresie od 20 sierpnia do 4 września 2011 r. dokonać zakupu dowolnego telewizora Toshiba LED (w konkursie liczy się zakup nawet niedrogiego modelu 22EL833 w cenie poniżej 800 zł), a następnie podać propozycję własnego hasła dopingującego Tomasza Adamka na stronie www.1000biletowtoshiba.pl. Codziennie zaproszeniami zostaną nagrodzeni autorzy najciekawszych  propozycji.