Logo

Marketing MIX

Carat Polska obsłuży marki Zott

Po zakończonym właśnie przetargu, Zott będzie kontynuował współpracę z domem mediowym Carat Polska, który od ponad piętnastu lat obsługuje wszystkie marki z portfolio firmy, w tym: Jogobella, Monte oraz Naturalną Rozkosz, w zakresie strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów. W przygotowaniu zintegrowanej oferty komunikacyjnej dla Zott wykorzystane zostały szerokie kompetencje spółek grupy Aegis Media w Polsce.

„Na tak konkurencyjnym rynku jak FMCG, planowanie komunikacji musi opierać się nie tylko na profesjonalnej ekspertyzie mediowej, ale przede wszystkim na dogłębnej znajomości branży Klienta. Jesteśmy dumni, że nasza strategia oparta, zgodnie z nową wizją grupy, na zintegrowanej ofercie oraz wieloletnim doświadczeniu w pracy z markami Zott, została po raz kolejny doceniona przez Klienta.” – powiedział Tomasz Chojnecki, Dyrektor Zarządzający, Carat Polska.  

Przetarg miał charakter lokalny i obejmował jedynie rynek w Polsce. W przetargu udział wzięły trzy inne domy mediowe.