Logo

Marketing MIX

Mindshare Polska promuje nowy model Forda Fiesta

10 października wystartowała kampania reklamowa nowej wersji kultowego samochodu Forda. Ford Fiesta po wzbogaceniu wyposażenia zapewnia najwyższe standardy oraz komfort korzystania z najnowszych technologii.  

Ford Fiesta został wyposażony w liczne rozwiązania technologiczne poprawiające komfort jazdy
oraz ułatwiające korzystanie z najnowszych technologii zastosowanych w odświeżonym modelu kultowego auta (np. system centralnego zamka z kluczem elektronicznym Key Free czy funkcja sterowania auta głosem). W działaniach promujących nowy wariant wykorzystano 30 s. spoty telewizyjne emitowane w mediach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, Polsat TVN) oraz w stacjach niszowych (kanały Polsatu, TVN, Discovery i At Media). Równolegle prowadzona będzie intensywna kampania internetowa m.in. w sekcjach poświęconych modzie na portalu Interia.pl i fashionnow.pl, a także w sekcji związanej z rajdami portalu Gazeta.pl.

Zdecydowanym wyróżnikiem kampanii realizowanej online są kreacje typu Rich Media podkreślające zaawansowanie technologiczne i jego przydatność dla posiadaczy Forda Fiesta. W działaniach na YouTube wykorzystano promoted video emitowane przy produkcjach związanych z rajdami WRC oraz trendami modowymi. Kampania wspierana jest również przez działania na Facebooku. Kampania reklamowa będzie trwała do 30 listopada br. Spoty telewizyjne będą emitowane do 6 listopada.

Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. Kreację TV przygotowała agencja Ogilvy, zaś za kreacje internetowe odpowiada Wunderman.