Logo

Marketing MIX

III edycja Kongresu Sprzedaż

Budowanie relacji z klientem stanowi jedno z największych wyzwań w sprzedaży. Rola  przedstawiciela działu sprzedaży już dawno przestała ograniczać się do umiejętności  atrakcyjnego przedstawienia istniejącej oferty. Klienci i ich postawa zmienia się. To właśnie od pozytywnej relacji z Klientem zależy, jak duże wyniki osiągnie  firma w ramach sprzedaży swoich produktów i usług, jak lojalny będzie dany klient, jak często powróci do  firmy posiadając pozytywne skojarzenia z jej przedstawicielami. Relacje w sprzedaży są kluczowym czynnikiem kształtującym obraz danej  firmy, długofalowo rzutującym na obraz przedsiębiorstwa i jego produktów. Dlatego też to właśnie  relacje z Klientem będą punktem wyjścia do rozmów na temat osiągania najwyższych wyników w sprzedaży, zarządzania zarówno strategią sprzedaży, jak i zespołem odpowiedzialnym za jej realizację, podczas III edycji Kongresu Sprzedaż, który odbędzie się już w dniach 28-30 listopada 2011 w Warszawie.

Relacje z klientem, obserwacja jego oczekiwań, rosnących wymagań oraz próba prześledzenia polskich i międzynarodowych trendów stanowiących odpowiedź na postawę klienta wobec sprzedaży stanie się motywem przewodnim trzeciej edycji Kongresu Sprzedaż. Staniemy z Klientem twarzą w twarz, aby przekonać się jak sprzedawać więcej i lepiej.

W programie największego wydarzenia w obszarze sprzedaży w Polsce Uczestnicy znajdą:
– 40 prelekcji praktyków i ekspertów sprzedaży reprezentujących różnorodne branże
– 4 ścieżki tematyczne każdego dnia, sesje poranne, panele dyskusyjne
– sesje plenarne z udziałem Gości zagranicznych
– 4 całodniowe warsztaty prowadzone przez uznanych trenerów
– wieczorne spotkanie podczas Bankietu Uczestników

Zaproszenie do poprowadzenia sesji plenarnych przyjęli tacy Goście zagraniczni, jak: Jeremy Cassell i Tom Bird – autorzy międzynarodowego bestselleru „Samo sedno – skuteczna sprzedaż” oraz Andy Preston –  ekspert w obszarze cold calling.

Uczestnicy Kongresu będą mogli również wziąć udział w dwóch intrygujących dyskusjach z udziałem Prezesów uznanych firm z rynku polskiego i zagranicznego. Podczas debat w ramach sesji plenarnych poruszymy tematykę sprzedaży doradczej oraz zarządzania doznaniami Klienta, a więc największych wyzwań stojących przed Dyrektorami sprzedaży w obecnych czasach.

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym programem wydarzenia na kongressprzedaz.pl