Logo

Marketing MIX

Słodkie Upominki na Gali EFFIE 2011

Firma Słodkie Upominki – specjalizująca się w projektowaniu, produkcji oraz konfekcjonowaniu słodyczy reklamowych – jest jednym ze sponsorów Gali EFFIE Awards 2011. W ramach współpracy sponsorskiej zaprojektowano i przygotowano słodycze reklamowe, które promują konkurs nagradzający efektywne działania komunikacji marketingowej.

Firma Słodkie Upominki na tegoroczną Galę EFFIE Awards 2011 zaprojektowała i wyprodukowała bombonierki, których zawartość stanowią 24 czekoladki z tłoczonym w czekoladzie logo EFFIE. Bombonierki trafią do rąk wszystkich gości, którzy pojawią się 17 października na Gali EFFIE w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej.

Możliwość produkcji czekoladek w dowolnym kształcie to efekt uruchomienia w 2007 roku linii do produkcji czekolady. W tym przypadku niezwykle ważny jest również fakt, że firma Słodkie Upominki współpracuje z liderem światowego rynku czekolady, producentem belgijskiej czekolady, koncernem Barry Callebaut. Dzięki owocnej, jeszcze przedprodukcyjnej współpracy z laboratorium Barry Callebout, udało się dopracować dwie wyjątkowe czekolady, aksamitną i bardzo delikatną w smaku mleczną oraz bardzo wyrazistą, deserową. Tym razem goście Gali EFFIE Awards 2011 będą mieli okazję spróbować czekoladę mleczną.

Przypomnijmy, że pierwszy projekt dla Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR – organizatora konkursu EFFIE – Słodkie Upominki zrealizowały w 2006 roku. Od tamtej pory słodycze reklamowe obecne są na wszystkich imprezach SAR, w tym między innymi podczas Gali EFFIE Awards, konferencji Mediatrendy czy też  gali konkursu KTR, a firma Słodkie Upominki stała się oficjalnym „słodkim” partnerem SAR-u.