Logo

Marketing MIX

Dni otwarte w Polmosie Żyrardów z marką Belwedere

W dniach 15 – 16 października, każdy kto zarejestrował się na stronie www.belvederevodka.com.pl mógł zobaczyć jak powstaje jeden z najbardziej luksusowych trunków na świecie. Dni otwarte Belvedere zorganizowane zostały w ramach światowej inicjatywy Les Journées Particulières, w której brały udział marki Christian Dior, Louis Vuitton, Givenchy, Dom Pérignon, Moët & Chandon, Krug.

Zwiedzający fabrykę w Żyrardowie poznali najwyższej jakości składniki używane do produkcji wódek czystych i smakowych oraz najdokładniejszy system kontroli, decydujący o wyjątkowych walorach wódki Belvedere.  Program obejmował także: prezentację Polmosu Żyrardów oraz historię produkcji wódki, zwiedzanie Zakładu Polmos Żyrardów, poznawanie procesu rektyfikacji wódki Belvedere oraz procesu uzdatniania wody, poznanie asortymentu wódki Belvedere, przegląd programów socjalnych, społecznych oraz powiązanych z ochroną środowiska  prowadzonych przez zakład.

Belvedere Vodka to jedyna polska marka w portfolio  Louis Vuitton Moët Hennessy, światowego lidera w dziedzinie dóbr luksusowych. LVMH zrzesza 60 prestiżowych marek, oferujących ubrania, wyroby skórzane, alkoholowe, perfumy, kosmetyki, zegarki i biżuterię. Nazwa znanej na całym świecie wódki z Polski pochodzi od Belwederu, polskiego pałacu prezydenckiego, którego ilustracja widnieje na butelkach. Mimo, że Belvedere jest ambasadorem tradycyjnych polskich dóbr luksusowych, marka hołduje również kreatywności i doskonałości współpracując z liderami światowej kultury współczesnej. Jej najbardziej znani partnerzy to m.in. Lady Gaga, Beyonce, Usher, Duran Duran, Debbie Harry i Grace Jones.