Po 72 latach na emigracji, w czerwcu br. polska marka sektora premium J.A. BACZEWSKI powróciła na polski rynek. Teraz ta legendarna wódka dynamicznie buduje swoją sieć dystrybucji. Butelki w kształcie karafek, zaprojektowane specjalnie na rynek polski można już kupić niemalże w całym kraju. Od września br. oprócz sklepów Centrum Wina, najlepszych gastronomii, klubów nocnych i sklepów specjalistycznych, klienci mogą nabyć wódkę J.A. BACZEWSKI także w sieciach ogólnopolskich hurtowni takich jak: Alti Plus, Anpah, Bomi, Boss, Dah, Krokus, Marcpol, Rosiek, Szampańscy, Wagromarket, Sigma oraz w sieciach Leclerc, Makro, Real, Selgros i Tesco. Importem i dystrybucją marki na rynku polskim zajmuje się firma Ambra S.A.
„Jak dotąd zarówno budowa dystrybucji jak i pierwsze dane o sprzedaży, znacząco przekraczają nasze pierwotne oczekiwania” – mówi Paweł Gorczyca, Dyrektor Zarządzający na Polskę w ALTVATER GESSLER – J.A. BACZEWSKI. „W niektórych halach Makro zdarza się braku towaru na półce wynikający z nadal zbyt niskiego zapasu Baczewskiego w porównaniu do popytu na naszą wódkę” – dodaje.
,,Wódka Baczewski sprzedaje się wyśmienicie” – komentuje Piotr Dziarski, Członek Zarządu, Dyrektor Sprzedaży AMBRA S.A.. „Unikalne opakowanie sprawia, że jest to produkt znacząco wyróżniający się wśród innych wódek najwyższej jakości. Warto podkreślić, że konsumenci już docenili nie tylko wygląd, ale przede wszystkim niepowtarzalny smak tej legendarnej wódki. Potwierdzają to dane wykazujące powtarzalność zakupów marki J.A. BACZEWSKI”.