Logo

Marketing MIX

Przystanki pachnące jak cukiernia

Na kilkudziesięciu przystankach w Warszawie i Krakowie można poczuć się jak w cukierni – za sprawą niestandardowej akcji zrealizowanej przez AMS dla Miasta Poznań. Promocji tradycyjnych rogali poznańskich towarzyszy prawdziwy zapach ciasta unoszący się wokół plakatu w wiacie przystankowej.

Plakaty akcji alleRogal zawierają hasło „Uwaga! Ten plakat pachnie!”, które podkreśla niestandardowy wymiar działań, a także dodatkowe informacje zachęcające do licytowania poznańskich przysmaków na stronie www.rogale.allegro.pl.

– Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą outdoorową, która podjęła się realizacji niestandardowej kampanii z wykorzystaniem aromamarketingu – podkreśla Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS. – Teraz do naszego portfolio dołączyliśmy bardzo ciekawe działania, dzięki którym na przystankach unosi się zapach budzący przyjemne skojarzenia z produktem. To kolejny dowód na siłę i nie zawsze doceniany kreatywny potencjał outdooru – dodaje Małgorzata Augustyniak.

Partnerami akcji alleRogal organizowanej przez Miasto Poznań jest portal Allegro oraz poznańscy cukiernicy.