Logo

Marketing MIX

Reklama EURO 2012 z Headz Marketing Partner

Ruszają oferty kampanii reklamowych EURO 2012. Jednym z pierwszych graczy na rynku, który już przedstawił swoją propozycję jest warszawska grupa Headz Marketing Partner. Oferta składająca się ze 134 tablic wielkoformatowych już trafiła do Klientów, a złożyły się na nią m.in. nośniki na przejściach granicznych, przy stadionach i portach lotniczych, trasach krajowych, na granicach miast, w których będą odbywały się mecze mistrzostw Europy oraz nośniki znajdujące się przy największych ośrodkach sportowych.

„Wychodzimy naprzeciwko oczekiwaniom i potrzebom rynku oraz naszych Partnerów i Klientów, którzy zwracają szczególną uwagę na bardzo precyzyjne kierowanie przekazu reklamowego. Sieć nośników, którą proponujemy w ofercie dedykowanej na EURO 2012, gwarantuje dotarcie do wszystkich uczestników ruchu lotniczego oraz konsumentów zmotoryzowanych, którzy będą podróżować podczas Mistrzostw Europy. Nasz projekt to odpowiedź na pytania ze strony międzynarodowych i polskich koncernów, które już planują reklamę zewnętrzną i dzielą budżety‘’ – mówi Łukasz Wylęga dyrektor generalny Headz Marketing Partner.  

„Dodatkowym wyróżnikiem naszej propozycji jest to, że doprecyzowanie sieci odbywa się przy ścisłej współpracy naszych specjalistów z Klientami. Kompleksowe rozwiązania, wysoka jakość oraz dbałość o szczegóły są naszym wyróżnikiem i sprawiają, że przedstawiona propozycja będzie unikalnym rozwiązaniem na rynku reklamy zewnętrznej w 2012 roku.” – dodaje Wylęga.