Gdy 18 kwietnia 2007 roku Komitet UEFA przyznał Polsce i Ukrainie organizację Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012TM, obydwa kraje ogarnęły niezwykłe piłkarskie emocje. Im bliżej Mistrzostw, tym większa radość fanów z okazji zbliżającego się wielkiego piłkarskiego święta.
Coca-Cola, jako oficjalny sponsor Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012TM, chce dzielić się ze swoimi konsumentami futbolową pasją, radością i orzeźwieniem i z tej okazji wprowadziła na rynek serię ośmiu puszek z grafikami 8 stadionów, na których zagrają najlepsze reprezentacje z całej Europy: Stadionu Narodowego w Warszawie, Stadionu Miejskiego w Gdańsku, Stadionu Miejskiego we Wrocławiu, Stadionu Miejskiego w Poznaniu, Stadionu Olimpijskiego w Kijowie, Stadionu we Lwowie, Donbas Areny w Doniecku oraz Stadionu w Charkowie.
Na rynku pojawiły się już pierwsze puszki Coca-Cola z limitowanej edycji przedstawiającej polskie
i ukraińskie stadiony. Aktualnie, dostępne są w sieci restauracji McDonald’s. Od połowy listopada puszki będą do nabycia, także w wybranych sieciach handlowych. Poszczególne opakowania z wizerunkami każdego z ośmiu piłkarskich obiektów będą sukcesywnie pojawiały się na rynku, a ich sprzedaż potrwa do końca UEFA EURO 2012™.