Logo

Marketing MIX

Cała Kampania Piwowarska wspiera Żubra Ciemnozłotego

Żubr Ciemnozłoty – limitowana edycja piwa na długie jesienno-zimowe wieczory – dostał wyjątkowe wsparcie ze strony pracowników biurowych Kompanii Piwowarskiej. W ciągu trzech dni 350 z nich odwiedziło sklepy w całej Polsce, aby zarekomendować konsumentom nowy wariant marki Żubr.

Wprowadzenie limitowanej edycji Żubra to dla Kompanii Piwowarskiej wydarzenie tej jesieni. Firma podkreśla zaangażowanie swoje oraz swoich pracowników we wprowadzanie na rynek nowego produktu, dlatego też 350 managerów i specjalistów Kompanii Piwowarskiej osobiście zaangażowało się w promowanie Żubra Ciemnozłotego. Odwiedzenie sklepów  stało się dla nich szansą na lepsze poznanie konsumentów i ich potrzeb, aby jak najlepiej móc wyjść im naprzeciw podczas codziennej pracy.

– Jeśli ktoś jest częścią Kompanii Piwowarskiej to musi rozumieć nasze marki i umieć je sprzedawać. Jeśli ja nie będę rozumiał konsumentów, jeśli nie będę z nimi rozmawiał, to kto w firmie to zrobi? Musimy mieć to w sobie jak własne DNA – mówi Robert Priday, Prezes Zarządu Kompanii Piwowarskiej, który wraz z całym zarządem promował Żubra Ciemnozłotego na Śląsku.  

Przed przystąpieniem do akcji pracownicy Kompanii Piwowarskiej zostali specjalnie przeszkoleni na tę okazję. Pogrupowani w dwuosobowe teamy i wyposażeni w ciemnozłote stroje, ruszyli do sklepów w różnych miastach w całej Polsce. Najlepsze teamy zostaną nagrodzone.

– Wielu konsumentów, z którymi rozmawialiśmy, próbowało już i chwaliło smak Żubra Ciemnozłotego, ale dzięki naszej rekomendacji wielu innych także postanowiło spróbować nowej, limitowanej edycji Żubra. Takie spotkania pozwalają nam jeszcze lepiej zrozumieć potrzeby konsumentów, ale także specyfikę pracy „w terenie“, która powinna być bliska każdemu z nas – podsumowuje Tomasz Kanton, Kierownik ds. PR marek Kompanii Piwowarskiej, który promował Żubra Ciemnozłotego w sklepie Lewiatan przy ulicy Chodkiewicza w Bydgoszczy.

Żubr Ciemnozłoty jest uzupełnieniem standardowego Żubra. To doskonała propozycja zarówno dla dotychczasowych konsumentów marki, jak i dla wszystkich pozostałych miłośników piwa, którzy poszukując nowych, jesienno-zimowych smaków chętnie sięgną po Żubra Ciemnozłotego. Złożoność jego bukietu jest wynikiem wyższej zawartości ekstraktu oraz czasu fermentacji i dojrzewania. Smak Żubra Ciemnozłotego przywołuje ciepłe aromaty karmelu i toffi uzupełnione świeżym zapachem jasnego słodu jęczmiennego. Dzięki tej kompozycji bukiet nie jest jednowymiarowo słodki, jest za to doskonałą kompozycją nut karmelowych i bardziej wytrawnych słodowych. Zapach ciemnego leśnego miodu współgrający z akordami alkoholu sprawia, że Żubr Ciemnozłoty jest doskonały na chłodne wieczory.

Żubr Ciemnozłoty jako edycja limitowana jest dostępny w sprzedaży od września i pozostanie na półkach sklepowych do lutego 2012 roku.