Logo

Marketing MIX

System Digital Signage w Galerii Dominikańskiej

W Galerii Dominikańskiej, znajdującej się w samym centrum Wrocławia, został zainstalowany system Digital Signage, w pełni zarządzany przez firmę IMS, specjalizującą się w świadczeniu Nowych Mediów w Miejscu Sprzedaży. Zarządcą Galerii jest spółka ECE Projektmanagement Polska Sp. z o.o., która od Galerii Dominikańskiej rozpoczęła swoją międzynarodową ekspansję – była to pierwsza zagraniczna galeria handlowa, otwarta przez ECE poza granicami Niemiec.

Galeria Dominikańska to Obiekt, który został doceniony wieloma nagrodami  i wyróżnieniami. Odbywają się tu ciekawe wydarzenia: wystawy, pokazy, koncerty, przyciągające uwagę licznej publiczności. W ciągach komunikacyjnych Galerii zostało umieszczonych 14 pionowych monitorów, które umożliwią emisję przekazów reklamowych oraz treści wizerunkowo-informacyjnych. Wykorzystanie cyfrowych mediów zagwarantuje nieograniczone możliwości komunikacji pomiędzy marketingiem Galerii, Najemcami a Klientami Centrów Handlowych.

Galeria Dominikańska to już 21-ta Galeria objęta systemem Digital Signage zarządzanym przez IMS. Poza Galerią Dominikańską, IMS zarządza Systemem Digital Signage w następujących obiektach: Galeria Mokotów, Złote Tarasy, Blue City, Targówek, Reduta w Warszawie, Manufaktura w Łodzi, Stary Browar, Malta w Poznaniu, Galeria Kazimierz w Krakowie, Arkady Wrocławskie, Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu, Galaxy w Szczecinie, Galeria Jurajska w Częstochowie, Silesia City Center w Katowicach, Victoria w Wałbrzychu, Wzorcownia we Włocławku, Plejada w Bytomiu, Nowy Świat w Rzeszowie, Wisła w Płocku, Kaskada w Szczecinie.