Logo

Marketing MIX

TelePolska pomoże dzieciom z Radomia

TelePolska, w ramach współpracy ze Stowarzyszeniem Centrum Młodzieży „Arka” w Radomiu, wesprze akcję pozyskiwania środków na dożywianie dzieci. Pomocą objęci zostaną podopieczni Stowarzyszenia, któremu od 2010 roku patronuje Społeczny Operator Telekomunikacyjny.

Niedożywione dzieci to wciąż duży problem społeczny. Jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych przez Millward Brown z kwietnia 2011, aż 6% uczniów szkół podstawowych (czyli 130 tys. dzieci) cierpi z powodu niedożywienia, a 13% tych dzieci, które potrzebują dożywiania, nie otrzymuje go. Te same badania wskazują, że prawie ćwierć miliona (220 tys.) uczniów szkół podstawowych nie odżywia się w sposób niezbędny dla ich prawidłowego rozwoju (np. wychodzą z domu bez śniadania, czy nie jedzą codziennie obiadu). Ideą programu dożywiania dzieci, realizowanego przez Stowarzyszenie Centrum Młodzieży „Arka” w Radomiu, jest przeciwdziałanie temu zjawisku. Od marca 2011 roku, kiedy to oficjalnie uruchomiono kuchnię i stołówkę, do teraz, bezpłatnymi posiłkami objętych jest blisko 500 uczniów z Radomia.

– Pomimo licznych działań, głodnych dzieci w naszym mieście wciąż jest jeszcze dużo – mówi Marta Głogowska z „Arki” – Na uruchomienie kuchni dostaliśmy fundusze z Urzędu Miasta, jak również z zagranicy. Pomagali nam m.in. Kawalerzy Maltańscy oraz osoby prywatne. Obecnie również korzystamy ze wsparcia wielu osób prywatnych i firm, które przekazują nam pieniądze na posiłki dla naszych podopiecznych. Niestety, funduszy ciągle jest za mało. Co gorsze, zbliża się zima i w związku z tym, spodziewamy się, że więcej dzieci będzie potrzebowało ciepłego posiłku – zakończyła Marta Głogowska.

Od samego początku w projekt zaangażowana jest również TelePolska, która dzięki specjalnemu programowi abonenckiemu SOT, regularnie przekazuje na rzecz „Arki” środki finansowe płynące od jej abonentów.
Jak zaznacza Agnieszka Kamińska Kierownik ds. Trade Marketingu w TelePolsce, spółka chce zwiększyć swoje wsparcie, angażując się w tę konkretną akcję. – Od początku współpracy jesteśmy pełni uznania dla entuzjazmu, jaki pracownicy Stowarzyszenia wkładają w swoją pracę. Tym razem chcemy wspomóc „Arkę” w nagłośnieniu programu dotyczącego dożywania dzieci. Przygotowaliśmy specjalne ulotki, zawierające blankiety, za których pomocą będzie można przekazać darowiznę na rzecz Stowarzyszenia. Prócz tego nieustannie informujemy naszych klientów o programie Społeczny Operator Telekomunikacyjny, dzięki któremu każda osoba posiadająca dedykowany abonament SOT, czynnie angażuje się w pomoc na rzecz wybranej Organizacji Pożytku Publicznego – zakończyła Kierownik ds. Trade Marketingu w TelePolska Sp. z o.o.

Więcej informacji na temat programu dożywiania podopiecznych Stowarzyszenia Centrum Młodzieży „Arka” w Radomiu znajduje się na stronach internetowych Stowarzyszenia oraz operatora TelePolska.