Rozpoczęliśmy drugą edycję programu „Adam – Mężczyźni Kontra Rak Piersi”. Jest to akcja prowadzona w ramach Wielkiej Kampanii Życia – AVON Kontra Rak Piersi. W tym roku naszymi Ambasadoramizostali znani i lubiani panowie, Tomasz Ciachorowski, Łukasz Zagrobelny, Marcin Rogacewicz oraz John Porter, którzy będą zachęcać kobiety do systematycznych badań oraz przypominać im, jak ważna jest profilaktyka w walce z rakiem piersi.
„ Zależało nam na tym, aby do projektu włączyli się mężczyźni, bowiem w dużej mierze na nich spoczywa odpowiedzialność za zdowie i życie swoich pań. Każdy z nich ma ukochaną kobietę; matkę, żonę, siostrę, córkę. Troska o ich zdrowie i bezpieczeństwo powinna być priorytetem dla każdego z nich – mówi Ewa Masny- Januszewska, rzecznik prasowy Avon Cosmetics Polska.
Akcja „Adam – Mężczyźni Kontra Rak Piersi” ma uświadomić mężczyznom, jak ważna jest ich rola w życiu każdej kobiety, jak potrzebna jest ich troska i zaangażowanie. Projektma na celu inspirowaniemężczyzn do zmiany postaw i zmotywowanieich do wzięcia odpowiedzialności za zdrowie drugiej osoby. Ma zachęcić do działania, zabrania głosu w słusznej sprawie oraz zaangażowania się w profilaktykę walki z rakiem piersi. Akcja ma zwrócić uwagę na problem dotykający aż co piątą kobietę na świecie, co piątą matkę, żonę i córkę.
Kolejnym mężczyzną, który jest związany z Wielką Kampanią Życia- AVON Kontra Rak Piersi od początku jej powstania jest Tomasz Sadurski –wybitny rysownik i ilustrator mody. Na swoim koncie ma współpracę z takimi tytułami jak: Vanity Fair, Tush, Suddeutsche Zeitung, Twój Styl. Sadurski zaprojektował różę, która stała się logo akcji.
Od 1998 roku Avon Cosmetics Polska we współpracy ze Stowarzyszeniem „Amazonki” Warszawa Centrum oraz od tego roku także z Fundacją „Rak’n’Roll. Wygraj Życie” prowadzi w naszym kraju działania profilaktyczne i edukacyjne w ramach Wielkiej Kampanii Życia- AVON Kontra Rak Piersi. Dzięki niej wzrasta świadomość konieczności systematycznej profilaktyki i coraz więcej kobiet decyduje się na regularne badania USG piersi.
Avon Cosmetics Polska dzięki programowiWielka Kampania Życia – Avon Kontra Rak Piersi od 1998 roku przekazał na działania związane z edukacją i profilaktyką ponad 14 000 000 złotych. Pieniądze pochodzą ze sprzedaży produktów z logo Różowej Wstążki.