Logo

Marketing MIX

Mamastudio odświeża wizerunek należącej do Grupy Crédit Agricole marki LUKAS Finanse

Identyfikacja wizualna nowo powstałej spółki  LUKAS Finanse to efekt pracy Mamastudio. Jej celem było wzmocnienie wizerunku instytucji finansowej działającej w obszarze consumer finance, opartej na wartościach takich jak: przejrzystość, nowoczesność, prostota oraz sprawność działania.

Nowy znak Lukas Finanse wpisuje się w kategorię instytucji finansowych, dzięki wykorzystaniu tradycyjnej dla tego sektora kolorystyki.

„Kolor granatowy, który ugruntował kod wizualny dla całego sektora finansowego oznacza przede wszystkim wiarygodność i solidność, kojarzy się z bezpieczeństwem i zaufaniem. Całkowicie zrezygnowaliśmy z obecnego w poprzednim znaku koloru żółtego, ponieważ był zbyt obciążający” – powiedział Piotr Ręczajski, dyrektor strategiczny, partner Mamastudio.

Oprócz granatu w nowym logotypie LUKAS Finanse widoczny jest zielony element  stanowiący część litery „K”. Nadaje to jej indywidualny, a przez to łatwy do zapamiętania charakter przy jednoczesnym nawiązaniu do kapitału wizualnego marki. „Zindywidualizowana litera „k” w nowym logotypie nawiązuje do charakterystycznej  postaci widocznej w poprzednim logotypie. Marka LUKAS znana jest na naszym rynku od dwudziestu lat, chcieliśmy nawiązać do tej historii” – dodał Ręczajski.

Nowy logotyp jest częścią pełnego systemu identyfikacji korporacyjnej stworzonej przez  Mamastudio dla Lukas Finanse. Charakteryzuje się on dużą ilością bieli, powietrza, co powoduje, że całość jest elegancka i subtelna, a jednocześnie prosta i przejrzysta. Pozwala to podkreślić najważniejsze znamiona instytucji finansowej z segmentu finansów konsumenckich, jakimi są odpowiedzialność, bezpieczeństwo, ale także rozwaga i sprawność działania gwarantująca klientom swobodę planowania.