Logo

Marketing MIX

Digitalizacja od środka

Wewnętrzna infrastruktura Digital Signage staje się luksusem, w który inwestuje coraz więcej firm. Inwestują, bo multimedialna komunikacja to prestiż i nowoczesność. Na temat wewnętrznych sieci rozmawiamy z Katarzyną Kłopocińską, Prezesem 3 Space.

Joanna Łęczycka: Czy możemy dziś już mówić o modzie na ekrany sieci Digital Signage w firmach i instytucjach?

Katarzyna Kłopocińska: Moda, to jeszcze zbyt dużo powiedziane, aczkolwiek wszechobecny trend idący w stronę digitalizacji obejmuje również ekrany cyfrowe, które wypierają dotychczasowe standardowe nośniki obrazu i przekazu informacji. Mamy więc kilka zastosowań Digital Signage np. czysto informacyjne i na własny użytek wewnętrzny, co jest dość popularne w miejscach publicznych (np. właśnie w instytucjach) oraz w firmach cechujących się sieciowością (np. banki, kluby fitness). Centra handlowe, przestrzeń miejska to z kolei typowo komercyjne zastosowania. (…)

Wywiad ukazał się we wrześniowym wydaniu Raportu Digital Signage.

Cała publikacja dostępna pod adresem:

pub.oohmagazine.pl/2011/RAPORTDS.pdf