Wybory mediów i kierunku kampanii często rozbijają się o ścianę budżetu. Managerowie wybierają bezpieczne, przetestowane kanały marketingowe z niepokojem podchodząc do nieprzebadanych nowości. Pytanie o cenę ciągle jest jednym z pierwszych. Nie bez znaczenia pozostaje także jakość oraz optymalne zaplanowanie kampanii reklamowej.
Z ceną w reklamie jest tak, że zależy od wielu czynników. Podobnie, jak przy realizacji reklamy telewizyjnej czy outdoorowej, kampania może być wielko- lub niskobudżetowa. Te standardy przyjęły się w przypadku Digital Signage. – Jak przy zakupie innych produktów, w tym innych nośników reklamowych, cena zależy od tego co i ile się kupuje – mówi Katarzyna Kłopocińska, Prezes 3 Space – Koszty kampanii są zróżnicowane w poszczególnych sieciach nośników, im większa siła nabywcza grupy docelowej, tym wyższy koszt dotarcia do odbiorcy. Cena emisji na ekranie czy akcji ambientowej w fitness Premium jest wyższa niż w fitnessach nie należących do sieci Premium – dodaje Kłopocińska.
Artykuł ukazał się we wrześniowym wydaniu Raportu Digital Signage.
Cała publikacja dostępna pod adresem: