Edukowanie rynku, zapewnienie multimedialnej reklamie stałego miejsca w planach marketingowych, jest priorytetem dla całej branży. Na temat postrzegania Digital Signage oraz ciekawych kierunków rozwoju rozmawiamy z Marcinem Boruta, Prezesem Zarządu Screen Network.
Joanna Łęczycka: Klienci końcowi ciągle jeszcze nie do końca wierzą w skuteczność Digital Signage. Dlaczego? Nie wierzą w efekty czy boją się kosztów?
Marcin Boruta: Nie zgodzę się do końca z tym twierdzeniem. Podejście Klientów do rynku DOOH MEDIA zależy przede wszystkim od precyzyjnego określenia ich potrzeb. Jeśli to zostanie na samym początku edukacji źle zdefiniowane to wtedy faktycznie pojawiają się zarzuty odnośnie skuteczności tego medium. W takim przypadku – mam na myśli cały rynek – jesteśmy sami sobie winni. Przez pryzmat źle opracowanej strategii, nie zdefiniowania do końca potrzeb Klienta od początku realizacji projektu i przewidywania sytuacji w przyszłości, braku obrony naszych rekomendacji i sugestii dla Klienta zostawiamy go, z wątpliwościami i problemem i stwarzamy barierę do realizacji kolejnych projektów. (…)
Wywiad ukazał się we wrześniowym wydaniu Raportu Digital Signage.
Cała publikacja dostępna pod adresem: