Logo

Marketing MIX

Samsung promuje Galaxy Note

Ruszyła kampania reklamowa nowego produktu firmy Samsung – GALAXY Note. Spoty telewizyjne oraz reklamy prasowe podkreślają wyjątkowy sposób pracy z nowym urządzeniem, łączącym funkcje smartfona i tabletu – możliwy dzięki zaawansowanemu rysikowi S-Pen.

Kampania reklamowa nowego telefonu, podobnie jak na całym świecie, odbywa się pod hasłem „Feel free. It’s GALAXY Note”, podkreślającym wyjątkową swobodę pracy z nowym urządzeniem.

Spoty telewizyjne koncentrują się na przekazaniu wyjątkowych wrażeń wizualnych, jakie zapewnia 5,3-calowy ekran GALAXY Note oraz łatwości tworzenia treści z pomocą rysika S-Pen – zaznaczania i wycinania np. obrazów, wprowadzania odręcznych notatek i dzielenia się tymi materiałami z otoczeniem.

Kampania w prasie (głównie w tygodnikach opinii) również ma pokazać łatwość pracy z nowym urządzeniem, dzięki odręcznemu wprowadzaniu danych rysikiem S-Pen – odwołując się zarówno do prywatnej jak i służbowej strony życia użytkownika.

Za adaptację 30-sekundowych spotów telewizyjnych odpowiada Cheil. Layouty prasowe przygotowała agencja Pompidou.

W listopadzie i grudniu działaniom promocyjnym dla GALAXY Note będzie towarzyszyła również kolejna edycja Samsung Mobile Live. W ramach projektu największe polskie miasta odwiedzi interaktywna ekspozycja, pozwalająca zapoznać się z tym i innymi urządzeniami dotykowymi firmy Samsung oraz zasięgnąć opinii eksperta.

Kampania potrwa do końca roku.