Logo

Marketing MIX

Digital Matrix i Street Matrix

Zmiana. To słowo – klucz dzisiejszych czasów. Zmienia się dosłownie wszystko, co nas otacza, a tempo tych zmian wydaje się stale rosnąć. Jednocześnie w obliczu złożoności zachodzących wokół nas procesów coraz wyraźniejsza staje się potrzeba wyznaczenia punktów odniesienia naszych działań i zachowań, innymi słowy – odnalezienia się w tej zmieniającej się rzeczywistości. Z tymi kwestiami muszą na co dzień radzić sobie zastępy osób pracujących w szeroko rozumianym marketingu.

Ogromne tempo zachodzących zmian sprawia trudności w uzyskaniu obrazu rynku. Sięgając do źródeł, przekonujemy się, że klasyczny podział na ATL i BTL traci na znaczeniu i aktualności. Rozwój technologii cyfrowych i związane z tym zmiany cywilizacyjne rodzą wyzwania zarówno od strony nomenklatury, jak i komunikacji z konsumentami. Niełatwo nadążyć za „zmianą”,  a jednocześnie zachować i nie zagubić idei marki. A wszystko to jeszcze pod dyktando ograniczeń budżetowych. (…)

Autor: Marcin Grabowski, Pełnomocnik Zarządu ds. Badań AMS SA

Artykuł ukazał się we wrześniowym wydaniu OOH magazine.

Cała publikacja dostępna pod adresem:

http://issuu.com/oohmagazine/docs/ooh_3_2011