Logo

Marketing MIX

POS XXI wieku

Rynek narzędzi POS rozwija się bardzo dynamicznie wykorzystując nowoczesne metody druku, innowacyjne surowce i adoptując nowe technologie. Rozwój technologiczny sprawia, że produkt POS przestaje być statyczną konstrukcją na terenie sklepu. Display może mówić, wyświetlać obrazy a nawet pachnieć.

Digital POS

Statyczne, drukowane plakaty są zastępowane multimedialną, ruchomą konstrukcją obrazu i dźwięku. Ekrany Digital Signage powszechnie stosowane są w działaniach merchandisingowych na terenie sklepów odzieżowych, galerii handlowych czy placówek bankowych. Siłą swego rozmachu technologia została także przyswojona przez materiały POS. Technologia multimedialna poszerza możliwości i funkcjonalność tradycyjnych narzędzi POS. Pojawienie się technologii Digital Signage na rynku podsunęło producentom wiele kreatywnych pomysłów na jej wykorzystanie w kreowaniu materiałów reklamowych. Multimedialna komunikacja kojarzy się z nowoczesnością i prestiżem, ruchomy obraz staje się dziś symbolem postępu. Wielu klientów, zwłaszcza tych dla których liczą się najnowocześniejsze kanały marketingowe, decyduje się na wdrożenie Digital Signage ze względów prestiżowych i wizerunkowych. (…)

Artykuł ukazał się we wrześniowym wydaniu OOH magazine.

Cała publikacja dostępna pod adresem:

http://issuu.com/oohmagazine/docs/ooh_3_2011