Logo

Marketing MIX

Samsung Wave 3 z wizerunkiem Edyty Herbuś

Samsung Wave 3 – kolejna odsłona popularnego smartfonu z najnowszą wersją systemu operacyjnego bada – wkracza na polski rynek. Wprowadzeniu urządzenia towarzyszy kampania reklamowa z wykorzystaniem wizerunku Edyty Herbuś.

Jego obudowa, o grubości zaledwie 9,9 mm, została wykonana ze szczotkowanego aluminium, nadając mu zwarty i wyróżniający się wygląd, idealny dla użytkowników świadomych swojego stylu.

Nowy telefon z serii Wave  został wyposażony w szybki procesor taktowany zegarem 1,4 GHz i oferuje transmisję danych HSPA+ (odbieranie14.4 Mb/s, wysyłanie 5.76MB/s), co pozwala zapewnić płynne działanie aplikacji i szybkie pobieranie treści. Obsługa wideo HD oraz wsparcie DivX w połączeniu z dużym, 4-calowym ekranem Super AMOLED pozwalają cieszyć się wysokiej jakości odtwarzaniem filmów.

Wprowadzeniu nowego smartfonu w Polsce towarzyszy szeroko zakrojona kampania promocyjna, której twarzą jest Edyta Herbuś. Reklamy z jej udziałem pojawią się głównie w prasie kobiecej i lifestyle oraz w internecie. Za ich przygotowanie odpowiada agencja Pompidou.

W grudniu pojawią się również dwa rotujące spoty telewizyjne oraz jeden kinowy. Zostały zaadaptowane przez agencję Cheil.

Promocja nowego smartfonu będzie również wsparta obecnością w butikach świątecznych i konkursami w prasie kobiecej, a także testami dla czytelniczek wybranych kobiecych serwisów internetowych. Planowane są również wspólne promocje z partnerami.

Za zakup mediów w kampanii Wave 3 odpowiada Starcom, działaniami PR zajmuje się Euro RSCG Sensors. Kampania promująca nowy smartfon potrwa do końca lutego 2012 r.