Logo

Marketing MIX

Rodzina kanałów nPremium HD z Mamastudio

Zaprojektowana przez Mamastudio identyfikacja wizualna dla rodziny kanałów nPremium HDodwołuje się do kapitału wizualnego wypracowanego przez platformę n. Jednocześnie w nowym wizerunku, zarówno on air, jak i off air widoczne są nowe elementy, których celem jest zbudowanie skojarzeń z nowymi kanałami, podkreślenie nowych atrybutów i wartości takich jak rozrywka, emocje i kreatywność.  

„Celem Mamastudio było pokazanie nowej jakości, jaką oferuje nPremium HD już na poziomie identyfikacji wizualnej. Identyfikacja nPremium HD jest dynamiczna i nowoczesna. Wprowadzone elementy zmienne nadają dynamiki i różnorodności, nawiązując do bogatej i zróżnicowanej oferty programowej kanału. Bogata kolorystyka, płynne przejścia barw energetyzują. Chcieliśmy, żeby oprawa wizualna nowej rodziny kanałów już na pierwszy rzut oka kojarzyła się z rozrywką, energią oraz z radością, jaką można czerpać z oglądania dobrej telewizji”– powiedział Piotr Ręczajski, dyrektor strategiczny, partner, Mamastudio.

Logotyp nPremium HD, poza wersją podstawową, funkcjonuje w kilkunastu zmodyfikowanych wersjach –  daje to dodatkowe możliwości kreatywne przy animacji logotypu i elementów identyfikacji – logotyp jest „żywy", łatwo go zauważyć i zapamiętać. „Podstawowa wersja logotypu nPremium HD ma charakter przestrzenny, trójwymiarowy. Jest to bezpośrednie nawiązanie do jakości nowej telewizji HD, do głębi obrazu i bogactwa treści. Jednocześnie jest to ukłon w stronę przyszłości  telewizji, czyli 3D” – dodał Ręczajski. W wersji on air, jako część oprawy wizualnej kanału logotyp zwija się do niewielkiego, monochromatycznego symbolu widocznego w prawym górnym rogu ekranu (tzw. bug). W ramach oprawy on air Mamastudio opracowało nowe logotypy w wersjach pełnych oraz uproszczonych, elementy oprawy wizualnej kanału (tzw. identsy) oraz oprawę wizualną służącą do promocji ramówki kanału (tzw. promo package).Realizacją animacji elemantów on air zajęła się firma Televisor.  

Identyfikacja pozaantenowa obejmuje materiały reklamowe, w tym wzory plakatów oraz bilboardów.