Logo

Marketing MIX

15 lat z mediami (wywiad)

Dom mediowy MediaCom w październiku świętował 15 lat obecności na rynku. Na temat sukcesów, przeobrażeń rynkowych i oczywiście wizerunku mediów rozmawiamy z Agnieszką Kosik, CEO domu mediowego MediaCom.

Joanna Łęczycka: 15 lat minęło. Jak można podsumować te wszystkie lata obecności na rynku?
Agnieszka Kosik: Zawsze bardzo pilnie obserwowaliśmy rynek, tak, aby być w stanie wyprzedzać potrzeby i oczekiwania klientów. Dlatego też już w roku 2000 powstał dział MediaCom Interaction, w 2002 rozpoczęliśmy budowę bardzo silnego MediaCom Business Science wprowadzając do naszego serwisu ekonometrię, której celem jest badanie bezpośredniego wpływu składowych marketing mixu na zwrot z poczynionych inwestycji. Tradycyjne media i internet to trzon większości kampanii reklamowych, ale to nie jedyne formy komunikacji w zintegrowanych planach. Odpowiedzią MediaCom Warszawa na wszelkie poza mediowe formy komunikacji wykorzystujące inne możliwości kontaktu z potencjalnymi konsumentami jest dział ESP, czyli Entertaiment, Sports, Partnership, który powstał w roku 2003. Ostatni rok to rozpoczęcie prac kreatywnych na początku w sferze kreacji interaktywnych, zbudowanie działu strategicznego, który w oparciu o swoją ekspertyzę doradza na polu całej zintegrowanej komunikacji, nie tylko mediowej oraz zbudowanie działu MediaCom Direct, zajmującego się komunikacja bezpośrednia z klientami zorientowaną całkowicie na wynik. (…)

Wywiad ukazał się w listopadowym wydaniu OOH magazine.

Cała publikacja dostępna pod adresem:

http://issuu.com/oohmagazine/docs/ooh_4_2011