Logo

Marketing MIX

Prezentowa gorączka na święta

Święta Bożego Narodzenia to okres magiczny. Czas, w którym myślimy o innych ludziach, rodzinie i przyjaciołach, ale także o najbliższych nam osobach z otoczenia biznesowego. Święta są momentem, kiedy nasz ciepłe myśli, sympatie, wdzięczność materializują się w postaci upominków. Prezent jest jednym z wielu symboli Bożego Narodzenia. Oferty upominków kipią pomysłami na  świąteczne obdarowywanie.

Okres przedświąteczny należy do branży gadżetów reklamowych ze względów oczywistych. Budowanie pozycji na rynku to gra zespołowa, w której dobre relacje z partnerami biznesowymi zapewniają stałe zyski i pozytywną rekomendację. – Dlatego w czasie ostatnich kilku lat działania wsparcia sprzedaży i podarunki biznesowe stały się istotnym aspektem aktywności sprzedażowo-marketingowych większości przedsiębiorstw – zauważa Beniamin Schön, Incentives & Recognition Category Manager, Sodexo Motivation Solutions – Z naszych doświadczeń wynika, że nawet podczas przejściowych zawirowań koniunkturalnych firmy nadal chętnie inwestują w projekty budujące lojalność z klientami i kontrahentami, wśród nich także w prezenty biznesowe. Obecnie jest to już niezbędny element związany z zachowaniem konkurencyjności na rynku, a dodatkowo jeden z najmilszych sposobów na budowanie relacji w biznesie – mówi Beniamin Schön. Święta  Bożego Narodzenia, euforia, atmosfera sprzyjają gestom dawania. – Ten magiczny moment pokrywa się z podsumowaniem roku biznesowego, więc zwyczajowo wykorzystujemy go na podziękowania za owocna współpracę i lojalność – mówi Maja Pietkiewicz, Kierownik Działu Marketingu Senator Polska. (…)

Artykuł ukazał się w listopadowym wydaniu OOH magazine.

Cała publikacja dostępna pod adresem:

http://issuu.com/oohmagazine/docs/ooh_4_2011