Logo

Marketing MIX

Sygnity się zmienia

Od 5 grudnia 2011 roku Sygnity wprowadza nowe logo oraz identyfikację marketingową.  Realizowane zmiany są odpowiedzią na oczekiwania klientów oraz pracowników spółki i mają służyć wyróżnieniu jej jako firmy oferującej inny styl współpracy na rynku IT, nowoczesnej i kreatywnej. Wprowadzeniu nowego wizerunku towarzyszą zmiany w samej w spółce, obejmujące m.in. zbudowanie nowej kultury firmowej oraz wprowadzenie mechanizmów wspomagających rozwój przedsiębiorczości i kreatywności pracowników. Zdaniem Zarządu firmy wprowadzane zmiany przyśpieszą planowy rozwój Sygnity, a klientom firmy ułatwią dostęp do nowatorskich rozwiązań pozwalających na zwiększenie ich przewagi konkurencyjnej na rynku.

W ramach nowej identyfikacji marketingowej spółka wprowadziła nowy logotyp oraz nowy slogan brandingowy. Dotychczasowy claim „competence on” zastąpiony został hasłem „sign up!” zaczerpniętym ze świata internetowych innowacji i będącym zaproszeniem do wspólnego działania. Spółka ma także nową stronę www. Identyfikacja marketingowa spółki zyskała bardziej otwarty i nowoczesny charakter m.in. dzięki możliwości stosowania zróżnicowanej kolorystyki. Zmianom wizerunkowym towarzyszyć będą zmiany wewnątrz organizacji. W ramach zwiększenia kreatywności i zachęcenia do pracy zespołowej w Sygnity powstał m.in. Portal innowacji – specjalna platforma, na której pracownicy firmy będą mogli zgłaszać swoje pomysły na nowe produkty i usługi, brać udział w opracowaniu ich koncepcji oraz testować nowe technologie i rozwiązania. Promowaniu przedsiębiorczości służyć będzie z kolei wdrożenie procesów zarządzania talentami oraz programy podnoszenia kompetencji liderów  i menedżerów.

„Sygnity nie jest już tą samą firmą, którą było jeszcze przed rokiem. Zakończyliśmy restrukturyzację i uruchomiliśmy wiele inicjatyw dotyczących rozwoju. Nowa identyfikacja marketingowa jest puentą dokonanych już zmian. Dzisiaj chcemy aby „nowe” Sygnity było oparte na „twórczej” współpracy. To będzie spółka dynamiczna, kreatywna i przedsiębiorcza, prezentująca inny, nowy styl działania na rynku IT. Do tego konieczne są też zmiany wewnątrz organizacji – jej uproszczenie, zbudowanie nowej kultury firmowej, nowego sposobu myślenia i działania. Jestem przekonany, że takie zmiany ułatwią nam rozwój w najbliższej przyszłości. Zyskają na nich też nasi Klienci, którym będziemy mogli zaoferować jeszcze szerszą paletę innowacyjnych rozwiązań pozwalających im wygrywać na rynku.” – mówi Norbert Biedrzycki, Prezes Zarządu Sygnity.

„Dzięki przeprowadzonym badaniom wiemy, że nasi Klienci chcą współpracy z firmą, która jest nie tylko rzetelna i przewidywalna, ale także innowacyjna biznesowo i technologicznie. Oczekują łatwej i twórczej współpracy z taką firmą.  Nasi pracownicy chcą z kolei ciekawego, prostego i kreatywnego miejsca pracy. Chcemy aby takie właśnie było „nasze nowe” Sygnity. Dlatego w nowej identyfikacji marketingowej uciekamy od wytartych schematów od lat powielanych w branży IT, stawiając na aspekt ludzki i atrakcyjność wizualną.” – mówi Krzysztof Busz, Dyrektor Biura Marketingu Sygnity. – „Twarzami „nowego” Sygnity w kampanii reklamowej będą pracownicy spółki – „Team Sygnity.” – dodaje.

Odświeżeniu wizerunku spółki towarzyszyć będzie promująca nowe logo kampania reklamowa w mediach ogólnopolskich zaplanowana na styczeń 2012 r. Poprzedzi ona kampanię wprowadzającą na rynek nową markę produktów Sygnity dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw.