Logo

Marketing MIX

15 świeczek na torcie urodzinowym OS3

Agencja OS3 multimedia świętuje 15. urodziny. Przez te lata przeszła drogę od niewielkiej agencji interaktywnej do pozycji jednego z liderów wśród agencji interaktywnych w Polsce, drugiej firmy reklamowej marzeń według badania satysfakcji klientów Grand Check*.

Półtorej dekady temu, gdy rynek internetowy w Polsce dopiero się tworzył, Tomasz Pruszczyński i Damian Rutkowski dostrzegli w nim przyszłość marketingu. Założyli w Rybniku trzyosobową agencję, która rozpoczęła działalność od tworzenia… prezentacji multimedialnych. Z roku na rok OS3 multimedia rozwijała się – i pod względem atrakcyjności oferty, i wielkości agencji – wzrastając na poziomie nawet 400% w skali roku, wyprzedzając swoje czasy pod względem innowacyjności projektów.

W 2003 r. OS3 multimedia jako pierwsza agencja z Polski została finalistką międzynarodowego konkursu Cannes Lions, była też pionierem w zakresie tworzenia narzędzi do e-mail marketingu i wykorzystania wideo komercyjnie w Internecie. W  międzyczasie biuro agencji powstało także w Warszawie, a do zarządu, a następnie grona wspólników dołączył Marcin Maj, Business Development Director. Trzy lata temu OS3 multimedia zmieniła profil w kierunku doradztwa strategicznego. Od tego momentu wdraża w życie motto: „Idee, które działają”.
– O sukcesie OS3 decydują przede wszystkim ludzie, którzy tworzyli, tworzą i będą tworzyć agencję. Udało nam się zbudować team będący mieszanką ludzi pełnych pasji i zapału, wizjonerów, którzy również wierzyli w siłę Internetu. Jesteśmy z tego bardzo dumni – opowiada Damian Rutkowski, Prezes Zarządu. – OS3 to prawdziwa kuźnia talentów. Z naszego zespołu wywodzą się postacie, które po latach mają decydujący wpływ na kształt marketingu w Polsce. Gros osób pracuje z nami nieprzerwanie od kilkunastu lat, wciąż tworząc to, co już 15 lat temu, wyprzedzając trendy, nazwałem „agencją interaktywną” – dodaje Tomasz Pruszczyński, Członek Rady Nadzorczej OS3 Group SA.

OS3 multimedia wiąż stawia przed sobą nowe wyzwania, rozwijając kolejne pomysły, zatrudniając kreatywnych ludzi i ucząc się przy tym nowych strategicznych kompetencji. W świętowanie swoich urodzin agencja zaangażowała internautów, organizując dla nich konkurs na stronie www.os3.pl/15lat. Zabawa polegała na wymyśleniu wierszyka nawiązującego do rocznicy. Autorzy 15 nagrodzonych wierszyków mogli wznieść toast za zdrowie agencji szampanem MOËT.

Zapraszamy do obejrzenia filmu, w którym Damian Rutkowski, Tomasz Pruszczyński i Marcin Maj opowiadają o 15 latach OS3 multimedia: www.youtube.com/watch?v=FONyXQaHU58

* Grand Check to badanie satysfakcji klientów prowadzone przez firmę badawczą TNS OBOP na zlecenie miesięcznika „Press”. Mowa o wynikach badań opublikowanych w grudniu 2011 r. w kategorii: Agencje interaktywne, agencje marzeń