Logo

Marketing MIX

Hill & Knowlton zmienia nazwę na Hill+Knowlton Strategies

Firma Hill & Knowlton ogłosiła nową nazwę i markę: Hill+Knowlton Strategies. Nowa nazwa odzwierciedla nacisk kładziony na strategiczne doradztwo komunikacyjne, które zapewnia realizację założeń biznesowych klientów – doradztwo oparte na badaniach i wiedzy oraz zbudowane na bogatym dziedzictwie Public Relations.

„Nowa marka odzwierciedla zmiany zachodzące na rynkach, na których działają nasi klienci, a które wynikają ze zwiększającej się liczby informacji oraz coraz łatwiejszego dostępu do nich”, powiedział Jack Martin, prezes i dyrektor generalny Hill+Knowlton Strategies. "Demokratyzacja informacji zasadniczo zmienia sposób prowadzenia działalności." Zmiana marki oraz nazwy weszła w życie 1 grudnia 2011. Korzenie Hill+Knowlton Strategies sięgają roku 1927, kiedy to John W. Hill założył agencję public relations w Cleveland w stanie Ohio. Obecnie firma posiada 85 oddziałów w 46 krajach, dostarczając swoim klientom doradztwo, jako wiodąca agencja public relations.

Jack Martin, który został prezesem firmy 1 stycznia 2011 r., powiedział, że Hill+Knowlton Strategies stawia na rozwój badań oraz zwiększenie możliwości komunikacyjnych za pośrednictwem nowych mediów.

"Badania – dostarczające danych, analiz i opinii – są niezbędne, aby pomóc naszym klientom w zrozumieniu ich odbiorców", powiedział Martin. "W świecie polityki i konsumentów, konieczne jest analizowanie opinii publicznej. Jeśli jego uczestnicy tego nie robią, mają wiele do stracenia. Także korporacje muszą nadążać za tą tendencją, ponieważ społeczeństwo jako uczestnik rynku stale się rozwija.”

Martin dodał, że rozwój firmy w kierunku nowych technologii jest bardzo ważny, ponieważ obecne technologie przyśpieszają ewolucję opinii publicznej.

"Hill+Knowlton Strategies będzie wspierał klientów w dotarciu do opinii publicznej i pomagał im we wzmocnieniu wizerunku", powiedział Martin. "Dzięki zwiększonej ofercie usług, nowemu podejściu oraz zdolnościom do działania, nasza nowa marka odzwierciedla najlepsze z naszych mocnych stron."