Logo

Marketing MIX

POS z prawdziwym jęczmieniem

W listopadzie na rynku pojawiła się nowa wódka czysta od Żołądkowej Gorzkiej. Wódka w stu procentach wyprodukowana ze szlachetnego jęczmienia, która swoją wyjątkową czystość  i neutralny, łagodny smak zawdzięcza starannie wyselekcjonowanym ziarnom.

Jęczmienna Żołądkowa Gorzka wyznacza nową klasę jakości w segmencie wódek popularnych. Jest to pierwsza produkowana w Polsce wódka, w całości powstająca z jęczmienia. Dotąd te szlachetne ziarna zarezerwowane były jedynie do produkcji alkoholi z półki premium i superpremium. Żołądkowa Gorzka standard ten wprowadza na półkę wódek popularnych. W sklepach pojawiły się też zaskakujące materiały POS, które wykorzystują prawdziwe ziarna jęczmienia, z którego produkowana jest  Żołądkowa Jęczmienna. Materiały promocyjne zostały zaprojektowane tak, by móc pokazać z czego powstał produkt. Naturalne ziarna wsypane do przezroczystych ekspozytorów w elegancki  sposób komunikują Klientom najważniejszy przekaz – jej główny składnik. POS-y zaprojektowała agencja Brandy.