Logo

Marketing MIX

Słodkie prezenty

Od dziecka każdy je lubi. Nawet jak nie jest się nałogowcem, to od czasu do czasu po prostu przychodzi ochota. I wtedy pękają sreberka, rozwijają się papierki a smak rozpływa się w ustach. Czy czarna czy biała – czekolada podnosi poziom endorfin w organizmie.

Słodycze znalazły dla siebie miejsce także w branży reklamowej. – Wyjątkowość słodyczy i wybranych produktów spożywczych jako nośnika reklamy polega głównie na tym, iż jest to niezwykle zróżnicowana kategoria produktów, a zatem możliwe spektrum zastosowań jest bardzo szerokie – mówi Jarosław Błaszczak, Asystent Zarządu B&B Produkt Słodycze Reklamowe. Przede wszystkim  słodkości budzą pozytywne skojarzenia, wszak lubi je praktycznie każdy. – Nawet przy stosunkowo prostym produkcie, jakim są cukierki czy małe czekoladki rozdawane luzem, można łatwo i tanio osiągnąć długotrwały efekt reklamowy, zwłaszcza w kampaniach wizerunkowych – podpowiada Jarosław Błaszczyk – Wynika to z faktu, iż większość osób po zjedzeniu pysznego drobiazgu odruchowo chowa papierek do kieszeni czy torebki. Odnajdzie go za kilka czy kilkanaście dni, tym samym przypominając sobie o reklamowanym brandzie. (…)

Artykuł ukazał się w listopadowym wydaniu OOH magazine.

Cała publikacja dostępna pod adresem:

http://issuu.com/oohmagazine/docs/ooh_4_2011