Logo

Marketing MIX

The Media Insight dla Motoroli

W poniedziałek 5 grudnia wystartowała szeroko zakrojona kampania reklamowa nowego smartfonu Motoroli – Razr. Za doradztwo strategiczne, planowanie i zakup mediów oraz koordynację wszystkich działań reklamowych na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej odpowiada dom mediowy The Media Insight.

Kampania zaplanowana i realizowana przez The Media Insight obejmuje emisję spotów telewizyjnych, outdoor oraz działania w Internecie. Startująca 12 grudnia kampania telewizyjna, obejmuje emisję 30 s. spotów w stacjach TVN24, TVN Turbo oraz w wybranych kanałach tematycznych z pakietu Discovery. Backlighty (8×4 i 6×3) promujące najnowszy model Motorola Razr pojawią się w czterech miastach: w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie. Kampania wsparta jest działaniami reklamowymi online (m.in. reklamą kontekstową oraz AdWords).

Dom mediowy The Media Insight koordynuje działania reklamowe na czterech rynkach: polskim, węgierskim, czeskim i słowackim. Kreację i adaptację materiałów reklamowych przygotowała agencja Ogilvy Action. Dom mediowy The Media Insight działa w ramach GroupM. Głównym obszarem specjalizacji spółki jest doradztwo strategiczne i planowanie efektywnych działań komunikacyjnych dla marek premium.