Logo

Marketing MIX

Kampania wizerunkowa Szczecina za 45 tys. euro (wideo)

Wraz z inauguracją ME w pływaniu rusza kampania Szczecina w Eurosporcie. Spot będzie emitowany w 59 europejskich państwach. Poza Polską będzie prezentowany w trzech wersjach językowych: angielskiej, niemieckiej i rosyjskiej. Spoty będzie można zobaczyć na antenie w Eurosportu od 8 grudnia, aż do ostatniego dnia trwania zawodów (11 grudnia).

30-sekundowy film przygotowany w ramach kampanii związanej z Mistrzostwami to adaptacja spotu wizerunkowego Szczecina. Poza kampanią spotową, realizacje z imprezy na antenie Eurosportu opatrywane będą 6-sekundowym bilbordem wizerunkowym.

Kampania kosztowała 45 tys. euro. Spot wyprodukował Black Solid Pictures ze Szczecina, a koncepcję i scenariusz przygotowała warszawska agencja Adwertajzing. Budżet produkcji wyniósł 62 tys. zł brutto.