Logo

Marketing MIX

Pół roku działalności Ultima Displays Polska (wywiad)

Razem z Maciejem Łopatyńskim, Dyrektorem Generalnym Ultima Displays Polska, podsumowujemy pierwsze półrocze obecności firmy na rynku.

Joanna Łęczycka: Jak Pan ocenia pierwsze półrocze obecności Państwa firmy na polskim rynku?

Maciej Łopatyński: Ostatnie miesiące to bardzo ciekawy okres a przede wszystkim czas intensywnej pracy. Nasza spółka zaczęła działalność handlową na przełomie kwietnia i maja, tak więc w zasadzie pod koniec pierwszego półrocza. Celem pierwszoplanowym było zaoferowanie naszych usług firmom, które do tej pory współpracowały bezpośrednio z Ultimą Displays UK. Odbyło się to szybko i sprawnie, choć na pewno dużym wyzwaniem w pierwszych dniach było utrzymanie wysokiego poziomu obsługi, który już od wielu lat zapewnia nasza firma matka – Ultima UK i do którego przywykli stali odbiorcy jej produktów w Polsce. Kolejnym krokiem było skierowanie naszej oferty do nowych klientów – drukarni i agencji reklamowych na terenie całego kraju. Muszę przyznać, że rynek bardzo pozytywnie zareagował na pojawienie się Ultimy Displays Polska. Oczywiście istnieje duże nasycenie i konkurencja w zakresie oferowanych przez nas produktów, jednakże sposób działania i szczegóły naszej oferty stanowią bardzo mocny wyróżnik, który był oczekiwany również w Polsce. (…)

Wywiad ukazał się w listopadowym wydaniu RAPORTU POS.

Cała publikacja dostępna pod adresem:

http://issuu.com/oohmagazine/docs/ooh_pos_2011