Logo

Marketing MIX

Electronic Beats Festival z WALK Events

Niezależna agencja WALK Events, należąca do grupy WALK, na zlecenie T-Mobile (Telekom Deutschland GmbH) przygotowała pierwszą polską edycję kultowego festiwalu muzycznego Electronic Beats Festival. Impreza odbyła się 2 grudnia br. w warszawskiej Soho Factory.

W ramach współpracy z T-Mobile, WALK Events odpowiadało za koordynację przygotowań oraz produkcję polskiej edycji Electronic Beats. Do zadań agencji należały: dobór lokalizacji, aranżacja przestrzeni oraz przygotowanie oprawy multimedialnej  kompleksowego nagłośnienia, wizualizacji i efektów specjalnych, zgodnie z indywidualnymi wymogami artystów. WALK Events odpowiadało również za zabezpieczenie imprezy oraz dystrybucję biletów, które zostały w całości wykupione przez fanów na kilka dni przed imprezą.

W ramach działań promocyjnych prowadzona była m.in. kampania w serwisie Facebook. Za jej realizację odpowiadał WALK Social Media, również należący do grupy WALK. Na potrzeby działań agencja przygotowała specjalną zakładkę na fanpage T-Mobile Music PL, poświęconą festiwalowi oraz współodpowiadała za administrowanie i przygotowywanie contentu.

W ramach pierwszej polskiej edycji Electronic Beats Festival wystąpiły takie gwiazdy, jak Groove Armada z nowym programem „Red Light”, a także The Drums, Wiley i Zola Jesus. Electronic Beats Festival to jedno z najważniejszych wydarzeń tego typu w Europie. W dziesięcioletniej historii festiwalu odbyło się ponad 200 imprez, w których uczestniczyło 300 tys. osób.