Logo

Marketing MIX

Martini: pierwsza w Polsce reklama prasowa w technice 3D

Reklama MARTINI® LUCK IS AN ATTITUDE została wykonana z wykorzystaniem perspektywy 3d przy użyciu tzw. Folii soczewkowej. Perspektywa 3D to efekt dający wrażenie trójwymiarowości obrazu płaskiego z normalnego zdjęcia wykonanego technika 2D.

To pierwsza w Polsce tak spektakularna reklama produktowa. Wcześniej nikt nie wykorzystał takiego zabiegu z celach stricte reklamowych. W prasie po raz pierwszy i jedyny w Polsce tylko tygodnik Polityka wykorzystał perspektywę 3D. Zastosowano ją na okładce specjalnego Raportu Wyborczego Polityki w 2010 roku z okazji wyborów prezydenckich. W ponad połowie nakładu pisma wykorzystano wówczas  technikę “Flip” czyli możliwość pokazania kilku obrazów w jednym.

Trójwymiarowa reklama MARTINI® ukazała się w nakładzie zamkniętym grudniowego wydania miesięcznika K Mag w ilości ok. 20 tyś egzemplarzy.

Za kreację i zakup mediów dla marki MARTINI® odpowiedzialna jest agencja XRS Nowe Media.

MARTINI® od lat słynie z niekonwencjonalnych i spektakularnych kampanii reklamowych. To jedna z tych marek, którym udaje się znakomicie połączyć tradycję z nowoczesnością. Marcello Dudovich, Jean Droit czy Leonetto Capiello to nazwiska niektórych tylko znanych rysowników, którzy na wyłączność – specjalnie dla MARTINI® – stworzyli pierwsze słynne plakaty reklamowe. W latach 50. słynne plakaty reklamowe MARTINI® stworzyli Armando Testa, Mario Rossi, Atanasio Soldati i wreszcie sam Andy Warhol.

Współcześnie MARTINI® twarzami światowych kampanii MARTINI® byli George Clooney, Monica Belucci, Jude Law, Charlize Theron czy duet Dolce & Gabbana.

Jesienią 2011 roku wprowadzono nową filozofię brandu zawartą w haśle LUCK IS AN ATTITUDE. Hasło to stworzono specjalnie dla nowego pokolenia, które utożsamia się z podstawowymi wartościami MARTINI®, pozostając wierne tradycji. W tym jednym zdaniu zawarte jest wszystko, co stanowi wartość marki, czyli życie pełnią życia, wykorzystywanie każdej chwili na radość i zabawę. MARTINI® uważa, że nie istnieje pojęcie szczęścia. Jedynie z odpowiednim podejściem do życia i właściwym stanem umysłu, każdy może stworzyć własne szczęście. Bez żadnych barier i ograniczeń.