Logo

Marketing MIX

Ogilvy Action dla Nescafe Dolce Gusto Krups

Ogilvy Action zrealizowała dwa projekty dla Nescafe Dolce Gusto Krups. Agencja odpowiada za komunikację BTL promującą portfolio marki oraz materiały POS informujące o promocji konsumenckiej "Money Back".

W okresie przedświątecznym Nescafe Dolce Gusto organizuje promocję "Money Back". Umożliwia ona konsumentom odzyskanie do 100 PLN, zależnie od zakupionego modelu ekspresu. Promocja trwała od 4 listopada do 11 grudnia 2011.

Agencja odpowiada za kreację wszystkich materiałów POS wykorzystywanych w punktach sprzedaży w kluczowym dla marki sezonie. Pierwszy projekt obejmuje komunikację BTL przedstawiającą ekspresy Nescafe Dolce Gusto, bogate portfolio smaków oraz zestaw akcesoriów. Drugi projekt to seria POS dotyczących promocji konsumenckiej "Money Back", zachęcających konsumentów do zakupu ekspresów i skorzystania z wysokich rabatów.

Najnowsze kreacje autorstwa Ogilvy Action znalazły się w punktach sprzedaży w listopadzie br.