Logo

Marketing MIX

Ruszyła kampania promująca Ecolight

Ecolight to przede wszystkim rewolucyjny sposób sprzedaży reklamy przy wykorzystaniu aplikacji dostępnej on-line. Klient może z dowolnego miejsca i w dogodnym dla siebie czasie zaplanować i kupić kampanię reklamową. Ponieważ system sprzedażowy jest w pełni zinformatyzowany, nie wymaga już planowania z dużym wyprzedzeniem, a kampanię zaplanować można nawet na dwa dni przed jej rozpoczęciem. Korzystając z nośników ecolight oszczędza się nie tylko czas, ale również eliminuje koszty związane z drukiem plakatów i obsługą ekranów przez ekipy serwisowe niezbędne do obsługi tradycyjnych nośników reklamy zewnętrznej. Cityboard Media rozwiązało zarówno problem surowców wykorzystywanych do produkcji materiału reklamowego, emisji szkodliwych substancji w trakcie procesów produkcyjnych, jak też utylizacji plakatów po zakończonej kampanii.

Ecolight to pierwszy na polskim rynku, wysoko wydajny elektroniczny billboard outdoorowy. Reklamy emitowane są na ekranie o powierzchni 9m2, obraz jest statyczny i zmienia się w spokojnych sekwencjach, co gwarantuje bezpieczeństwo ruchu drogowego.

Nośnik ecolight wyposażony jest w specjalne czujniki dostosowujące emisję światła do warunków zewnętrznych w czasie rzeczywistym, co zapewnia doskonałą czytelność przekazu reklamowego niezależnie od warunków pogodowych. Jednocześnie ekran wyłączany jest z eksploatacji w czasie najmniejszego natężenia ruchu ulicznego, czyli w godzinach 23:00 – 6:00, co dodatkowo ogranicza pobór prądu wykorzystywanego do emisji materiału reklamowego.

Ecolight to prosty i bardzo elastyczny system planowania kampanii, dostępność do panelu administracyjnego 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, oraz możliwość zmiany kreacji w trakcie trwania kampanii, dzięki czemu jest to propozycja atrakcyjna zarówno dla dużych korporacji, jak i niewielkich, lokalnych firm, których celem jest promocja usług i produktów w najbliższych okolicach. Wszystko to powoduje, że ten nowoczesny produkt dostępny w ofercie Cityboard Media cieszy się coraz większą popularnością wśród reklamodawców. Z ecolight skorzystali już m.in. Orange, Teatr Druga Strefa, KFC, Endorfina, Kosmedica, Energa, Sławbud oraz Auto Idea.

Więcej na temat ecolight na stronie www.kupecolight.pl