Logo

Marketing MIX

Złote Orły 2011 rozdane!

Już po raz 14. odbył się ogólnopolski festiwal – Złote Orły – typujący najlepsze realizacje reklamowe. Rozdano 19 statuetek w 12 kategoriach. Zwycięzcy konkursu Złote Orły 2011, zostali ogłoszeni podczas uroczystej gali, odbywającej się 12 grudnia w Centralnym Basenie Artystycznym w Warszawie. Galę poprowadził przewodniczący jury i prezes IAA Polska – Piotr Łysak.

Najwięcej złotych statuetek trafiło w ręce przedstawiciela agencji Pride&Glory Interactive, za kreację Natanek Batmanek zrealizowaną na zlecenie Tesco Polska. Kreacja ta okazała się najlepszą w kategoriach: reklama usług, marketing wirusowy oraz humor.

O wyjątkowości tego projektu zdecydowało przede wszystkim: „Inteligentne wykorzystanie zjawiska kulturowego i świetne zastosowanie go w istniejącej platformie marki , jak mówi Piotr Łysak, przewodniczący tegorocznego Jury.

Złotym Orłem ponadto zostały nagrodzone agencje: Element One, White Cat Studio, Brand Nature Access Porter, Beza Projekt, McCann Erickson Poland, K2 Internet, 180heartbeats, Just oraz kampania: Pure Evil zrealizowana przez Engine i marka: Meble Vox.

Jury jednogłośnie uznało, że żaden z biorących udział w rywalizacji projektów nie zasłużył na Grand Prix festiwalu.

Złotym Orłem wyróżniono także Art Director’a Roku 2011, którym został Wojciech Łebski z K2 Internet. Tytuł
Copywriter’a Roku 2011 przyznano równorzędnie Agnieszce Starzyńskiej i Marii Pawlikowskiej z agencji Prode&Glory Interactive.

Przewodniczący jury- Piotr Łysak z IAA Polska, podsumował poziom tegorocznego konkurs jako dobry, jednak zabrakło w nim spektakularnych projektów zmieniających w istotny sposób przyjęte reguły gry rynkowej.

Więcej informacji na stronach WWW.iaa.org.pl