Logo

Marketing MIX

Design a innowacje

Projektowanie materiałów POS, podobnie jak w branży odzieżowej, podlega modom. Zmienia się tak, jak zmieniają się oferty materiałów, jak rozwija się technologia produkcji, jak pojawiają się nowoczesne systemy uatracyjniające funkcje tradycyjnych nośników.

Oferta interaktywnych nośników POS rozwija się bardzo dynamicznie. Nowe technologie zmieniają oblicze rynku POS, wpływając mocno na ich design. Największą zaletą nowych technologii jest ich interaktywność i możliwość zaangażowania konsumentów w proces wyboru. Dzięki temu można pogłębić komunikację i w bardziej złożony sposób prezentować jej treść. – Poprzez zastosowanie nowych technologii i narzędzi z zakresu DS, POSM zmienia także swoją funkcjonalność – mówi Maciej Tęsiorowski, Marketing Manager z firmy Willson&Brown – Nie dystrybuuje ani nie eksponuje produktu, jak do tej pory, a raczej komunikuje, promuje bądź informuje konsumentów o wszystkim, co związane może być z marką, produktem i producentem – dodaje. W kontekście nowych technologii rynek POS zmienił się nie do poznania. – Można przewidywać, że POS w przyszłości będzie spełniać swoją funkcję bez potrzeby umieszczania na nim produktów – mówi Maciej Tęsiorowski – Dzięki technologii sam display mógłby poprzez różnego rodzaju bodźce budować przekaz, oddziaływać na konsumenta i odpowiadać na jego potrzeby – dodaje Tęsiorowski. (…)

Artykuł ukazał się w listopadowym wydaniu RAPORTU POS.

Cała publikacja dostępna pod adresem:

http://issuu.com/oohmagazine/docs/ooh_pos_2011