Logo

Marketing MIX

Call2Action zamyka rok z sześciokrotnym zyskiem

Pomimo kryzysu gospodarczego branża Digital Signage wciąż się rozwija. Firma Call2Action, zamyka rok 2011 z ponad sześciokrotnym zyskiem w porównaniu do roku ubiegłego.

Call2Action specjalizuje się w sprzedaży czasu reklamowego na własnych nośnikach multimedialnych oraz projektowaniu i budowie sieci nośników w sklepach wielkopowierzchniowych. W 2011 rok firma została wprowadzona na silnych podstawach, wypracowanych w latach 2009 i 2010 (instalacja nośników w trzech sieciach handlowych: delikatesy Alma, markety Piotr i Paweł oraz hipermarkety Tesco; wejście na rynek New Connect). Dzięki temu rok 2011 poświęcony został na pozyskanie nowych, znaczących reklamodawców i zmaksymalizowanie zysków ze sprzedaży czasu emisyjnego na nośnikach.Taki zabieg biznesowy zagwarantował zwiększenie przychodów na koniec trzeciego kwartału 2011 r. Jak czytamy w informacji prasowej, Call2Action uzyskało przychód ze sprzedaży w wysokości 8 661 000 pln. – Wynik ten jest sześciokrotnie większy niż w tym samym okresie rok wcześniej. Osiągnięte wyniki finansowe potwierdzają skuteczność rozwoju biznesowego firmy oraz efektywność prowadzonej współpracy z wcześniej pozyskanymi, jak również nowymi reklamodawcami, tj. Kimberly Clark, Henkel, Bank Millennium, Lotto, Orange, Italian Paper, Doktor Gerard, Rabbit Action – mówi Michał Maciuk, Development Director Call2Action.