Logo

Marketing MIX

Renault Polska doceniony za kampanię CSR

Renault Polska oraz działająca na zlecenie firmy Agencja Allegro zdobyły nagrodę główną w kategorii CSR konkursu European Excellence Awards 2011 za Szkolne Kluby Bezpieczeństwa – element programu edukacyjnego Renault „Bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich”. Ogłoszenie zwycięzców nastąpiło 8 grudnia 2011 w Amsterdamie.  

Program edukacyjny Renault „Bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich” to jedna z najstarszych, największych i najpoważniejszych inicjatyw dla dzieci na świecie, na rzecz poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym i przyjaznej dla środowiska motoryzacji. Do podstawowych elementów programu należą pakiety edukacyjne „Droga i Ja”, E-Learning, konkurs „Twój Pomysł, Twoja Inicjatywa” oraz Szkolne Kluby Bezpieczeństwa. Akcję wspierają Ministerstwo Edukacji Narodowej, Rzecznik Praw Dziecka, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przy Ministerstwie Infrastruktury, Komenda Główna Policji oraz Instytut Transportu Samochodowego. Program ma charakter międzynarodowy i jest realizowany od 2000 roku w 35 państwach na świecie. Do tej pory wzięło w nim udział ponad 12 milionów dzieci, z czego przeszło 756 500 uczniów z 3400 szkół podstawowych w Polsce.

Szczegóły znajdują się na stronie www.bezpieczenstwo.renault.pl.