Logo

Marketing MIX

Wyniki badania I fali kampanii Twójoutdoor.pl

Interaktywny Instytut Badań Rynkowych zbadał na zlecenie Grupy Ströer i Cityboard Media pierwszą falę kampanii Twójoutdoor.pl. Badanie zostało przeprowadzone w drugiej połowie listopada br. w 8 największych miastach Polski na próbie 1500 respondentów.

Kampania uzyskała wysoki wskaźnik zapamiętania (recognition) osiągając średnio ponad 32%, co jest wynikiem statystycznie wyższym niż w wypadku przeciętnej kampanii komercyjnej. Najwyższe wskaźniki odnotowano wśród mieszkańców Trójmiasta (ponad 42%) oraz w grupie wiekowej 19-34 (40%). Aż 51% badanych uważa, że plakat przyciąga uwagę.

Pierwsza odsłona kampanii Twójoutdoor.pl – mówiąca o cechach outdooru –  zrealizowana została w listopadzie 2011 r. na powierzchniach reklamowych typu frontlight 6×3 i 12×3 oraz 12×4. Kolejne odsłony pojawią się w styczniu i lutym 2012 r.

Kampanię uzupełnia platforma internetowa www.twójoutdoor.pl, gdzie partnerzy akcji – Grupa Ströer i Cityboard Media – dzieląc się swoim doświadczeniem przedstawiają specyfikę medium wraz z badaniami efektywności, edukują w zakresie budowania dobrej kampanii oraz tworzenia udanej kreacji. Twójoutdoor.pl odwiedziło ponad sześć tysięcy unikalnych użytkowników, którzy spędzili średnio 2 minuty na stronie wchodząc przeciętnie na 4 podstrony.

W celu aktywizacji internautów twójoutdoor.pl jest również obecny w serwisie Facebook  –www.facebook.com/twojoutdoor , gdzie można zobaczyć m.in. ciekawe kreacje.