Logo

Marketing MIX

Outdoor pobudza biznes

Ruszyła druga odsłona kampanii twójoutdoor.pl realizowanej wspólnie przez dwie wiodące na polskim rynku OOH firmy – Cityboard Media oraz Grupę Ströer. Celem kampanii jest uświadomienie przedsiębiorcom efektywności outdooru w docieraniu do konsumentów produktów i usług.

Na początku stycznia 2012 r. wystartowała miesięczna odsłona kampanii realizowanej wspólnie przez Cityboard Media oraz Grupę Ströer pod hasłem Pokaż się! Kampanii towarzyszy pięć kreacji posługujących się hasłami przedstawiającymi zalety reklamy zewnętrznej.Hasło „Pobudzam każdy biznes” uświadamia, że outdoor jest skuteczny dla każdego rodzaju działalności. „Daję największą stopę zwrotu” wskazuje, że reklama zewnętrzna ma ogromny wpływ na wzrost sprzedaży. Plakat „Jestem pewną inwestycją” zapewnia, że wydatki poniesione na reklamę zewnętrzną zwrócą się z nawiązką. Z kolei „Daję gwarancję sukcesu” komunikuje o skutecznym budowaniu przez outdoor znajomości reklamowanej marki, a hasło „Zrobisz na mnie dobry interes” informuje, że kampanie outdoorowe są skutecznym narzędziem promującym produkt czy usługę. Kampania jest realizowana na 600 nośnikach typu frontlight 6×3 m, 50 powierzchniach reklamowych o wymiarze 12×3 m oraz 50 tablicach formatu 12×4 m w miastach liczących powyżej 100 tysięcy mieszkańców.

„Kampania została skierowana do przedsiębiorców, by zwrócić ich uwagę na biznesowy aspekt reklamy zewnętrznej. Outdoor pozwala bowiem na dotarcie ze swoim produktem lub usługą do szerokiego grona odbiorców.” – mówi Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media. „Co istotne, reklama zewnętrzna jest tak samo skuteczna dla każdego rodzaju biznesu, niezależnie od charakteru prowadzonej działalności.” – podkreśla Adam Tkaczyk, CSO Ströer Media. To już druga odsłona kampanii realizowanej pod hasłem Pokaż się! Pierwszy etap inicjatywy twójoutdoor.pl trwał od listopada do końca grudnia 2011 roku. Towarzyszyło mu sześć projektów plakatów posługujących się hasłami przedstawiającymi wybrane zalety reklamy zewnętrznej („Nie dam się wyłączyć”, „Przyciągam wzrok”, „Jeszcze mnie zobaczysz”, „Pracuję 24 godziny na dobę”, „Jestem bardzo bezpośredni”, „W mieście rządzę ja”).