Logo

Marketing MIX

Pracuj.pl promuje się na billboardach

Z Nowym Rokiem rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu rekrutacyjnego Pracuj.pl, zachęcająca do podjęcia nowych wyzwań zawodowych i znalezienia idealnej pracy. Kampania outdoorowa będzie trwała przez cały styczeń, a billboardy można już zobaczyć w 17 miastach – m.in. w Warszawie czy Trójmieście, ale także, po raz pierwszy, w Białymstoku, Olsztynie, Gorzowie Wielkopolskim i Zielonej Górze. Zdecydowano się na wykorzystanie billboardów typu backlight i frontlight oraz siatek wielkoformatowych: 50 m2, 100 m2 i powyżej 100 m2. Kampania outdoorowa uzupełniona będzie o reklamę w wybranych pociągach podmiejskich, a także o działania promocyjne w internecie.

Kampania została zaplanowana i opracowana przez dział marketingu Grupy Pracuj, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaOn.